masca magica

Masca magică (recenzie de film)

Masca magică (recenzie de film)

Atunci când vrei să urmărești un film de familie, împreună cu familia din care fac parte și copii, trebuie cumva să „te sacrifici”. Nu o să poți alege un film „greu”, un film foarte apreciat de critici sau care are multe premii, Oscar eventual. Filmele de acest gen lasă-le pe altădată. Le poți urmări singur, cu soția sau cu prieteni care au aceleași gusturi ca și tine.

Când  vrei să urmărești un film împreună cu copiii, alege cava ușurel, relaxant, cu o intrigă simplă și ușor de înțeles și de urmărit. Nu-i vorbă, că și unele filme de acțiune au intrigi foarte simple, făcute pentru retardați la o adică, ceva de genul vine unul musculos și forțos care bate tot ce prinde, inclusiv o armată inamică și asta doar cu mâinile goale (plus picioare și capete în gură – ca să fie tabloul complet).

masca magica

Masca magică este un film Netflix făcut pentru copii, care se poate vedea împreună cu părinții, pentru un timp de relaxare. L-am văzut și eu cu copilul meu și vi-l recomand și vouă. Un copil de 11 ani, pasionat de wrestling, găsește întâmplător o mască ce-i dă puteri deosebite. Vă dați seama câte faze haioase urmează, mai ales că băietul ajunge să participe la un concurs „pe bune”, adică cu luptători de wrestling adevărați.

Lupte adevărate la care puștiulică aleargă prin ring și face salturi spectaculoase, aplică lovituri fulgerătoare și devine idolul publicului, spre disperarea participanților mult mai puternici și plini de mușchi. Dar nu doar luptele ocupă „spațiul” filmului, acestea fiind totuși destul de limitate ca durată în film, ceea ce e bine, ci și viața de zi cu zi a eroului nostru.

Băiatul pe nume Leo, are o viață complicată: acasă e crescut de tatăl și bunica lui (destul de tânără și fâșneață), deoarece mama i-a părăsit. La școală este ținta ironiilor și agresiunilor (acum se cheamă bullying) din partea unor colegi care se vor șmecherii școlii.

Dar lucrurile se vor schimba după ce Leo va intra în posesia măștii. Vor urma situații comice, dar și probe de încercare a prieteniei celor din cercul său de prieteni. Din acest punct de vedere filmul este destul de bun ca învățăminte, pentru copii și nu numai: prietenii se păstrează, nu se părăsesc la greu și mai ales se sprijină exact atunci când este nevoie. Nu o să vă povestesc desigur filmul, ci doar v-am dat câteva repere. Oare până la urmă, va înțelege Leo că adevărata putere vine din interiorul fiecăruia și nu dintr-o mască?

Masca magică este un film care se poate vedea cu familia (copiii incluși), un film relaxant, plăcut și mai ales motivant. Vizionare plăcută!