nunta perfectă

Nunta perfectă nu e doar un vis

„Mamă, tată, mă însor!”

„Tată, nu comenta nimic! Mamă, te rog nu plânge! Știu deja tot ce vreți să spuneți! Nu, tată, nu sunt prea tânăr ca să mă însor. Da, mamă, o iubesc!

La 30 de ani nu sunt chiar așa de tânăr ca să fac pasul ăsta. Doar știți că bunicul avea 24 de ani și bunica 21 când au făcut nunta. Pot zice că deja sunt prea bătrân.

Pe Ada o știți deja, o îndrăgiți, știți că ne înțelegem foarte bine, așa că nu mai vrem să așteptăm. Vrem să ne căsătorim și să facem o nuntă ca-n povești.”nunta perfectă

Cam ăsta a fost anunțul care acum câteva zile ne-a lăsat fără cuvinte. Sec, scurt și la obiect. Fără drept de contestație. Știți și voi cum e generația asta Z, mereu pe fugă, independentă și încăpățânată.

Să nu uit! Și pragmatică. Când am primit vestea, prin video mesaj pe Instagram, evident, totul era deja aranjat. Hotărâre luată, bătut palma cu nașii, găsit locație.

Ehei, unde-s vremurile de-altă dată? Nu tu hai la pețit, nu cu darul la nași, nu tu vise cu prinți și prințese îmbrăcate în rochii de mireasă cu trenă sau petreceri în castele somptuoase cu mii și mii de invitați și alte câte și mai câte chestioare dintr-astea care cică ar face parte din ”setul de instrucțiuni de folosire” al unei nunți perfecte. Nu! Al meu băiat vrea nuntă nonconformistă. Sau, ca să fiu mai exactă și să nu mă înțelegeți gresit, al meu băiat vrea nuntă atipică.

„O să facem totul la Brașov”, acolo unde ne-am și cunoscut, mi-a spus el în continuare.

„Nici nu ne gândim să facem nunta în altă parte. Am căutat un salon nunți în Brașov și așa am găsit locația perfectă pentru care am și dat avansul.

Hotel Royal Brașov

Vom face petrecerea la Royal Boutique Hotel din Poiana Brașov. Am tras o fugă până acolo și ne-am convins că intimitatea oaspeților nu este o formulă aleatorie pentru ei.

Locația este foarte cochetă, personalul extrem de amabil și au o mulțime de facililități care ne vor ajuta să organizăm nunta perfectă pentru noi. Atmosfera familiară și mirosul sălbatic al naturii pe noi ne-au convins din prima să-i alegem. Nici nu am mai căutat altceva!

Vezi că ți-am trimis și ție o poză. E superb acolo! Mai ales toamna. Da, vom face nunta în octombrie. Vara ar fi prea banal. Iarna prea frig. În schimb, toamna peisajul acolo e de vis pur și simplu. Stai că îți trimit încă o poză, ca să vezi și asta.

O să-ți placă să ne faci pozele de nuntă într-așa un peisaj mirific. Nici nu te-am întrebat, dar sunt sigur că te ocupi tu de asta, pentru că fotografia e pasiunea ta.

O să facem și compromisuri, stai liniștită. Ne vom exprima personalitatea și viziunea asupra nunții perfecte pentru noi, făcându-i în același timp pe toți invitații să se simtă bine și să ne aprecieze în final nonconformismul. Ne-am gândit la toate!

toamna în Poiana Brașov

Am discutat cu unchiul Horia și mătușa Ema și au fost de acord să ne fie nași. Cum și părinții Adei s-au retras la Brașov, acum la pensie, vom avea mai mulți invitați din zonă.

Transportul pentru invitații care vor fi din Brașov este asigurat de cei de la hotel. Vor veni sus cu un autocar sau 2 microbuze pentru 40 de persoane. Iar pentru cei ce vor veni cu mașina proprietate personală există parcare privată asigurată.

Nu se pune problema să căutați altă cazare în Poiana Brașov pentru că vom sta cu toții la Hotel Royal Boutique. Noi și nașii vom avea cazarea gratis o noapte. Dar cum Horia și Ema sunt din Brașov, am vorbit la hotel să vă dea vouă camera nașilor. Mi-au răspuns, foarte amabil, că se rezolvă.

Să știi că ne-am gândit și la buni Elena, dar și la celelate rude care nu pot ajunge! Suntem conștienți că buni nu o să poată veni pentru că nu stă bine cu sănătatea.

Dar cum în ziua de azi toți au cont pe Facebook, o să facem un grup secret și o să profităm de faptul că la hotel este internet wireless FREE, disponibil în întregul hotel. Așa că putem transmite live de la fața locului pentru toți membri grupului. Ei, nu toată petrecerea, evident. Dar măcar dansul mirilor, tăiatul tortului și dezvoalatul miresei la final.

salon nunta

Că veni vorba de tort. Am rezolvat și cu asta. Tot cei de la Hotel Royal Boutique ne pun la dispoziție și tortul de nuntă. E inclus în prețul petrecerii! Iar în ce privește meniul, sper să te ocupi tot tu de el pentru că am încredere în gusturile tale. Vezi ca ai pe site meniul propus de ei. Dacă dorești să schimbi ceva o poți face fără probleme. Sunt foarte flexibili.

Nu te aștepta la „Dansul pinguinului”, „Meneaito” sau „Mambo no.5” pentru că nu vor fi în program. Am discutat deja cu DJ-ul de la Royal Boutique Hotel despre preferințele noastre muzicale și am făcut împreună propria noastră variantă de playlist.

Ada o să poarte o rochie diafană, de un alb rozaliu, o pereche de bocanci și o „biker jacket” iar în loc de tradiționalul buchet de mireasă o să aibă un buchet cu fluturi. Nu fă ochii așa mari. Știi doar că Ada e designer vestimentar și creațiile ei sunt ieșite din tipar, dar foarte apreciate.

buchet de mireasă cu fluturi

În locul clasicului plic, vom alege unul în formă de carte. Am decis asta gândindu-ne la tine și la tata. Știm cât de mult vă place să citiți cărți în format clasic. Că, dacă ar fi după noi, probabil că am face plicuri sub formă de ebook reader sau telefon mobil. 🙂 Iar la finalul petrecerii, pentru liniștea noastră punem banii în seiful hotelului și ne vedem în continuare de distracție.

A doua zi, ne vom relaxa afară, pe terasă, la un grătar, iar cei mici se pot distra pe terenul de joacă din curtea hotelului. Noi cred că o să închiriem de la hotel niște biciclete și o să facem o drumeție prin împrejurimi împreună cu prietenii noștri cei mai buni, ca să vedem puțin zona.

gratar hotel

Cât noi suntem plecați, voi vă puteți bucura de o saună, tata mai ales. Știu că lui îi place. Tu poți juca un biliard cu părinții Adei. Mai înveți și tu ceva nou. Niciodată nu e prea târziu.

Ei, cum ți se par planurile noastre de nuntă? Așa-i că o să fie nuntă ca-n povești? Povestea noastră, evident! 🙂 ”

***Disclaimer: acest articol reprezintă o ficțiune și a fost scris pentru proba 20
din cadrul concursului SuperBlog 2018***
Orice asemănare cu fapte sau personaje reale este pur întâmplătoare!

Surse foto: pixabay.com, chicmomentsdecor.blogspot.com, și hotel-royal.ro

8 comentarii publicate

1. Cunosc hotelul, imi place, ajung in fiecare an in Poiana Brasov, Dar eu nu as alege sa fac nunta la munte fiindca stau pe malul marii. Eu am facut nunta la Hotel Parc in Mamaia.

2. Locatia este de vis, adica nu doar salonul, ci locul propriu-zis, faptul ca s-a ales sa se faca pasul asta la munte. Nunta de vis costa, dar poate ca merita sa cheltuiesti niste bani si sa iti amintesti toata viata cu drag de ziua asta.

Tu ce parere ai?

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.