Recenzie: English exerciții de vocabular pe baza textelor cls 5-8 – Cristina Cindescu Dumitru

De multă vreme nu am mai reușit să scriu pe blog și îmi pare rău. Timpul și problemele de sănătate au fost reale impedimente. Plus lipsa de concentrare din cauza oboselii și a stresului. Pe parcursul următoarelor zile voi încerca să remediez situația și voi relua seria articolelor dedicate subiectelor care vă interesează. Astăzi vă povestesc despre o carte cu exerciții de vocabular la limba engleză – English exerciții de vocabular pe baza textelor cls 5-8. Nu e complicată, dar e foarte utilă pentru Daria.

English exerciții de vocabular pe baza textelor cls 5-8 – Cristina Cindescu Dumitru

Deși Daria nu are parte nici de o profesoară strălucită, nici de materiale la școală prea bune, nu am de gând să o las să uite ceea ce a învățat. Consider că progresele reale pe care le-a făcut în ultimii ani sunt importante și prefer să iau în calcul inclusiv plecarea în altă țară bazându-mă pe ideea că se va descurca cel puțin într-o limbă străină. Vom vedea ce ne va rezerva viitorul, dar mai ales ce îi va rezerva ei. Acum să revenim la aceasta carte de exerciții.

Cartea este dedicată textelor din manualele pentru clasa a V-VIII, dar vă spun sincer că nu pun mari probleme celor ca Daria așa că nu vă faceți griji că nu ar putea fi rezolvate la vârsta de 10-11 ani. Dimpotrivă!

Structura cărții îmi place. Este simplă, la obiect, cu următoarele teme: A funny experience at home, The problem solved, Hans plays football, The earthquake, The peacock and the hedgehog, How to roast sauseges over a campfire, Hello, Lena, At the circus, April the 1st, The adventure, Spring, Summer, Autumn, Winter. Fiecare capitol este structurat similar:  textul + imaginile, vocabularul și exercițiile. La finalul cărții se află un tabel cu verbele neregulate ceea ce mi se pare nemaipomenit de util.

Cartea nu este mare. Are 48 de pagini așa că aș sugera să o utilizați ca auxiliar pentru lecțiile de engleză. Poate fi utilizată și de părinți dacă lucrează în sistem HS, dar și de profesori.

Dacă doriți să o cumpărați, o găsiți pe Libris. Are preț redus 13.93 ron de la 19.9 ron. A apărut la Editura Corint, secțiunea Corint Educațional.

Page generated in 0,612 seconds. Stats plugin by www.blog.ca