Recenzie: River of Time (book 2, Time Travel series) de Zoe Matthews și Jade Jenson

River of Time (Zoe Matthews și Jade Jenson)

Dacă ieri vă povesteam despre Touched by time , astăzi vă prezint volumul 2 din seria Time Travel scrisă de Zoe Matthews și Jade Jenson – River of Time.

Titlu: River of time (volumul 2)

SerieTime Travel/ Mail-Order Bride Romance

Autor: Zoe Matthews și Jade Jenson

Rezumat River of time

Prietena lui Kimberly, Nicky, nu se poate obișnui să locuiască singură, să îți trăiască viața fără cea pe care o considera drept sora ei. Își iubește slujba, familia, așteaptă cu nerăbdare scrisorile care călătoresc prin timp de la Shaun și fiica lui, Colleen, dar parcă totul e prea puțin. Când află că prietena ei urmează să devină mamă, se gândește că ar putea apare complicații la care Bridget, sora lui Patrick și a lui Shaun, să nu știe cum să reacționeze, așa că decide să ia măsuri. Între timp, Shaun consideră că Nicky nu ar fi în stare să sacrifice tot ce știe și iubește pentru a se muta în trecut așa cum a procedat cumnata lui, dar realizează că Nicky și Colleen au devenit foarte apropiate.

Al doilea volum mi s-a părut un pic mai alert decât primul. Mi-a plăcut faptul că am aflat mai multe despre personaje, inclusiv despre personajul negativ care se conturează din ce în ce mai clar și despre care încă îl văd ca pe un Gargamel.

Mi-a plăcut faptul că au abordat problema discriminării. Colleen este fiica de indian, dar crescută de Shaun. În societatea acelor vremuri, indienii erau considerați drept cetățeni de rangul doi dacă vreți. Nu că în ziua de azi nu ar exista discriminări rasiale, dar v-am adus aminte un pic că fiecare secol are propriile probleme și dificultăți de adaptare la schimbări. Mi-ar fi plăcut să se accentueze mai mult acest aspect pentru că este un subiect important.

Personajul lui Shaun a fost cel mai bine conturat de până acum, aș zice eu. Încă din primul volum ne dăm seama cât a suferit când prima lui iubire l-a părăsit pentru că nu era de acord ca Shaun să crească fetița mulatra (jumătate albă, jumătate indianca). Modul precaut, uneori chiar cinic îl caracterizează și se vede că cele doua autoare au reușit să contureze personalitatea lui…probabil după o experiență personală…habar nu am. Mi-a plăcut mult faptul că el e cel care merge în viitor după Nicky. Cred că doar așa se putea convinge de iubirea ei și de capacitatea ei de a sacrifica comoditățile viitorului pentru trecut.

Nicky mi se pare că e dual realizată ca personaj…Din moment ce în primul volum ni se explică destul de clar și răspicat că este impulsiva, are mania controlului, are tendințe de lider, este o persoană foarte activă și dinamică…chiar cu tendințe colerice se sugerează…Ei bine, în al doilea volum mi se pare foarte maleabilă, diferită de trăsăturile de caracter pe care le-am văzut conturate în Touched by time.

Kimberly și Patrick sunt două personaje centrale care cred că vor deveni tot mai puternice în următoarele volume. Deja cuplul lor este unit și modul în care comunică fără cuvinte denotă o comuniune sufletească similară realității unui cuplu căsătorit de ani buni. Am bănuiala că cei doi vor deveni gardienii cheilor în urmatoarele cărți mai ales că Victoria deja e bătrână și este afectată intens de orice tip de călătorie în timp.

Aștept cu nerăbdare poveștile celorlalți frați. Deja bănuiesc cine urmează …sper să am dreptate 😀

Cartea o puteți cumpăra de pe amazon. Are un preț bun de tot – 3.56$ în format electronic.

Page generated in 0,627 seconds. Stats plugin by www.blog.ca