Recenzie: Viața mea secretă. Când Ellie a trișat (Jenny Oldfield)

Viața mea secretă. Când Ellie a trișat de Jenny Oldfield

Pentru că încă este vacanță, iar cărți cu subiect mai greu a tot citit, Daria a dorit ceva ușurel, amuzant care să o facă să se relaxeze. Din pură întâmplare am găsit această cărticică pe site-ul Editurii All și am decis să i-o comand. A fost așa cum mă așteptam: scurtă, amuzantă, tip jurnal, despre o puștoaică care trăiește intens fiecare chichiță etc.

Nu este prima dată când citește ceva lejer, cred că nici ultima dată. O înțeleg. Creierul are nevoie de relaxare din când în când. Nu poți să îi furnizezi doar informații grele, mai trebuie și ceva care să te amuze, la care să simți că te regăsești cumva, parțial măcar. A mai avut cărți din colecția Party Girl de la Editura All. De obicei, le dăruiește prietenelor.

Viața mea secretă.Când Ellie a trișat  este scrisă de Jenny Oldfield, o autoare britanică despre care puteți citi mai multe aici. În principiu, autoarea are multe cărți pentru copii, care includ, mai ales despre cai. Această carte face parte din colecția My Little Life dedicată unei fetițe pline de entuziasm, pasionată de horoscop, dornică să trăiască viața la maxim care scrie într-un jurnal absolut tot și când spun absolut tot înseamnă că cerul s-ar nărui dacă cineva ar citi ce a scris ea 😉

Dacă doriți să vă relaxați, click aici. Alegeți imaginile care vă plac, printați-le și colorați-le 😀

La final, aș dori să precizez ceva. Sunt mulți părinți care uită cum era când erau ei copii/adolescenți. Le cer marea cu sarea propriilor copii, uitând că aceștia au nevoie de relaxare, să râdă, să se bucure de fiecare clipă. Nu sunt de acord să citească ceva peste nivelul ei de vârstă, dar nici nu o oblig să citească ceva doar ca să …ce? Nu obții nimic dacă interzici, dacă obligi. Doar o mare dorință de libertate, de a fugi, de a se ascunde. Este bine că dorește să citească. Este alegerea ei ce dorește să citească. Este la vârsta când se apropie de (pre)adolescență și trece de la o stare la alta, de la fericire la tristețe, de la bucurie la furie etc. Sper ca anii care vin să fie blânzi cu noi 😀

Despre Antoaneta 589 de articole